ڈسٹرکٹ اور زونل کرکٹ ایسوسی ایشنز کو باضابطہ طور پر بحال کردیا گیا

0 63

  کراچی: ڈیپارٹمنٹس، سروسز آرگنائزیشنز، ریجنز اور ڈسٹرکٹ، زونل کرکٹ ایسوسی ایشنز کو باضابطہ طور پر بحال کردیا گیا۔ 

تفصیلات کے مطابق اب قائداعظم ٹرافی میں 16 ریجنل کرکٹ ایسوسی ایشنز حصہ لیں گی اور اگست سے شروع ہونے والے سیزن 2023-24 میں شامل پیٹرنز ٹرافی میں 8 ڈپارٹمنٹس حصہ لیں گے۔

ان ٹورنامنٹس کے علاوہ 2023-24 کے ڈومیسٹک کرکٹ سیزن میں شریک ریجنل اور ڈپارٹمنٹ کی ٹیموں کے لیے گریڈ 2 کے 50 اور 20 اوورز کے ٹورنامنٹس بھی منعقد کروائے جائیں گے جن کی تفصیلات کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

پی سی بی کے آئین 2019 میں ڈیپارٹمنٹس، سروسز آرگنائزیشن، ریجنز اور ڈسٹرکٹ، زونل کرکٹ ایسوسی ایشنز کو 6 کرکٹ اور 90 سٹی کرکٹ ایسوسی ایشنز میں تبدیل کر دیا گیا تھا، جسے بعدازاں دسمبر 2022 میں منسوخ کر دیا گیا۔

منیجمنٹ کمیٹی کے سربراہ نجم سیٹھی کا کہنا ہے کہ انہیں پی سی بی کے آئین 2014 کے تحت ڈیپارٹمنٹس/سروسز آرگنائزیشن، ریجنز اور ڈسٹرکٹ/زونل کرکٹ ایسوسی ایشنز کی باقاعدہ بحالی کی تصدیق کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگرچہ وہ گزشتہ 4 سیزنز کی غلط پالیسیوں کو کالعدم نہیں کر سکتے لیکن وہ یہ ضرور کرسکتے ہیں کہ وہ اپنے آزمائے ہوئے، آزمائے گئے اور ایک کامیاب کرکٹ ڈھانچہ کی طرف تیزی سے واپس جائیں تاکہ کھیل اور کرکٹرز ترقی کر سکیں۔ وہ اس حوالے سے مثبت پیش رفت کر رہے ہیں.

Leave A Reply

Your email address will not be published.