ایک ہی راستہ ہے صاف اور شفاف الیکشن کروائے جائیں،عمران خان

0 126

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ ہماری حکومت میں مصنوعی سیاسی بحران پیدا کرکے بیرونی سازش کے ذریعے ہمارے اوپر امپورٹڈ حکومت مسلط کی گئی۔

تحریک انصاف کور کمیٹی اجلاس کے بعد قوم سے خطاب میں عمران خان کا کہنا تھا کہ آج جو میں نے قوم کی بیداری دیکھی ہے پہلے کبھی نہیں دیکھی، جس طرح سے ضمنی الیکشن میں خواتین اورساری قوم نکلی،یہ نیا پاکستان ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ جہاں آج ہم کھڑے ہیں،ساری قوم کو فخرکرناچاہیے، اب ہم اللہ کے فضل سے قوم بننے جارہے ہیں۔ کوئی بھی قوم نظریے کےبغیرہجوم ہوتی ہے، ہم کبھی بھی کسی اور غلامی کےلیےتیارنہیں ہوئے۔

سابق وزیراعظم کا کہنا تھا کہ پنجاب کے عوام کو بڑی تعداد میں نکلنے پر خراج تحسین پیش کرتا ہوں، جب ہم ایک قوم بن جائیں گے تو ہمارے سارے مسائل حل ہوجائیں گے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ جب تک سیاسی بحران ختم نہیں ہوگا،معاشی بحران ختم نہیں ہوسکتا، آگے ایک ہی راستہ ہے صاف اورشفاف الیکشن کروائےجائیں۔

چیئرمین تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ جب تک سیاسی بحران رہے گا اور لوگ سرمایہ کاری نہیں کریں گے، جیسے جیسے سیاسی استحکام آئے گا لوگ سرمایہ کاری کریںگے، سیاسی استحکام آجائے توملک میں آگےبڑھنے کی صلاحیت ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.